2 månader

Wow! Tiden går så fort, idag är Vincent 2 månader! Den lilla skrutten som mest var skinn o ben har växt på både längden och bredden och nu en ganska stor kille! Underbart. Han mår iofs inte helt bra just nu, kräks otroligt mycket och gråter också jättemycket... Men vi ska in till BVC på måndag för en extravägning, för att se att kräkningarna inte gör att han tappar i vikt... Vi får se vad dom säger om kräkningarna då. Jag och en BVC-sköterska pratade lite igår på telefonen, men man kan ju inte säga så mycket utan att se bebisen!

Idag ska jag också på efterkontroll. Har tid hos barnmorskan 14.00. Hoppas att hon säger att allt är precis som det ska och att jag nu kan börja leva precis som innan! Isf ska jag försöka ta min första ridtur ganska snart! :) Jag håller ju på att längta ihjäl mig! Man hör vännerna som det går så jäkla bra för och jag kan inte låta bli att bli avundsjuk! Sen har dom lagt ut en proposition för en klubbdressyr... Och lagt ut datum för klubbmästerskapen... Jag vill ju också tävla! Men det antar jag får vänta till våren...

Nu ska jag se om lille sonen somnade om eller om han bara slutade skrika... Kanske blir en liten rapport om hur efterkontrollen gick senare idag...

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ingen detaljerad rapport om din efterkontroll ! Men om att allt var bra kan du ju skriva ;=)

Själv har jag ingen röst idag, hittar du någon som passar kan du väl sms:a den till mej....

2008-10-29 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0