1 år

Jösses! Det har gått ett helt år sedan jag och Johan blev tillsammans! Tänk vad det här året har innehållit... Lägenhetsköp, positit grav.test, ultraljudet, bilköp, förlossning och vår underbara son... Många stora saker i livet hände under ett och samma år... Trots att det innehålit så mycket så har det gått galet snabbt!

I kväll ska jag och Johan försöka fira vår årsdag genom att gå ut och äta lite. Vincent ska få vara hos sin mormor och morfar. Det ska bli spännade att se hur det fungerar, jag tror och hoppas att det ska gå bra. Skönt om man kan börja ha lite barnvakt så man kan hitta på något någon gång ibland! Vi börjar med mina päron, så får vi bygga på barnvaktsnätet framöver sen! Ska iaf bli skönt att få gå ut och äta, sätta sig vid ett bord och bli serverad mat och sen få äta i lugn och ro utan att ett litet barn kräver en fot på babysittern under hela måltiden...

Det här året varit underbart och har innehållit massor av saker. Hoppas att kommande år får vara lika fantastiskt, men int ebehöver innehålla fullt så mycket som de gångna...

All kärlek till min sambo och till min son!

Kommentarer
Postat av: nathalie

skicka han med tåg hit så kan jag vara barnvakt ;)

2008-10-14 @ 16:35:27
Postat av: Morsan

Tack, det blir bra med ett år utan så stora överraskningar ;=)

God fortsättning, eller vad säger man...

I skrivande stund sover mommas lilla kille gott i moffas säng.. Det kan ju förändras !?

2008-10-14 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0