Viktigt?

När man sitter ensam ett längre tag är det väldgt lätt att börja fundera. Jag är en sån person som verkligen funderar när jag är själv. Dagens funderingar har varit kring vad som verkligen är viktigt för mig, vad som betyder mycket.

Många saker saker jag kommit på idag ses av andra som ganska självklara saker. Man hur gör man om dom sakerna inte är så självklara i praktiken?

Nåot jag funderat en del över idag är gårdagkvällen. Jag vet verkligen inte hur jag ska förhålla mig, är det bra eller dåligt - naturligt eller fejk? Jag vet inte och det går plötsligt från funderingar till grubbel...

Ett råd, innan saker går över styr, sätt er ner och fundera över vad som verkligen är viktigt för er. Är det självklara saker, eller inser ni plötsligt att saker inte är som det borde...?

Kommentarer
Postat av: Magda

Hmm, vad har du börjat fundra över? Jag kan säga att när man är gravid så kan man börja tänka en massa konstiga saker som man kanske adrig annars skulle ens fndera över. Men jag är lite som du, så fort jag blir ensam eller får lite tid över så börjar jag oxå tänka en massa konstigt som jag vet aldrig skulle inträffa, men ändå ska jag fundera över det. Jobbigt är det iaf...jag skyller på hormonerna jag. Jävla skithormoner...

2008-05-11 @ 17:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0