Jobbet

Sitter på jobbet nu... Usch vad det är tråkigt! Jag har inte ett barn på min avdelning, känns rätt meningslöst att vara här... Har arbetstid till 16.30, ska se om jag kan smita iväg en stund tidigare... Skulle helst vilja åka hem, städa av soffan och bädda ner mig där! Har ont i kroppen och mår ganska risigt fortfarande...

I helgen är jag "barnvakt"... Malin o Christer tog med sig Cornelia till Kramfors och lilla Luzifer blev kvar hemma... Så jag fick ta hand om honom i helgen. Dom behövde ingen hjälp idag, men i morgon ska jag åka upp och mocka, fixa mat och spola benen på honom... Sen på söndag åker jag upp en sväng på dagen och mockar och fixar maten, så fixar Malin o Christer honom när dom kommer hem med Cornelia.

Ska väl försöka göra någon mer nytta här innan jag kastar in handduken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0