Hemkomst...

Så var man hemma, både jag och bebisen är trötta tror jag... På vägen ner var det lugnt, men efter lunch vaknade det lilla pyret och satte igång med sitt gympapass - som sedan pågick nästan hela vägen hem!

Resan ner gick smidigt, det var fint väder hela vägen ner och inte så mycket trafik. Var nere i tid så jag bland annat hann smita på toa innan! =) Hemvägen gick lite segare, körde hem på ganska precis 3 timmar... Vädret var taskigt hela vägen hem, stundvis stålande sol och blå himmel, men så plötsligt öppnar sig himlen och regnet vräker ner!

Men så själva ärendet då... Opponeringen var mitt triumfkort idag. Tjejen jag opponerade till var imponerad och tyckte att eftersom min opponering var så bra så var hon övertygad om att min uppsats skulle vara minst lika bra. Examinatorn var också jättenöjd med min opponering... Tyvärr gick väl inte responderingen lika bra... Jag fick lite saker att fixa, men mycket handlade om att lyfta fram saker, genom att skriva dit lite text som förstärker... Men jag har nu 10 arbetsdagar på mig att fixa detta. När jag gick därfrån var jag på riktigt bra humör, bebisen motiverar att fixa det här innan den behagar att anlända till dagsljuset...

Tyvärr är motivationen inte riktigt lika hög nu, 3 timmar senare... Kan bero på att jag har ont i halva kroppen, mår halv-illa och fötter som skulle må bäst av att ligga högt ett par timmar... Dessutom upptäckte jag att jag inte var så safe i trafiken sista biten hem, från Gällö hem ungefär... Jag var så trött och det fanns inte mycket som bidrog att jag skulle hålla mig pigg... Skulle vilja sova en stund nu... Men jag öppnar på jobbet i morgon, så jag får väl snällt hålla mig vaken och försöka plugga nu och gå o sova tidigt istället... BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Grattis till delmålet ! Du har mer än en dag på dig så låt grodan vila ikväll och kör hårt sen. Det här fixar du, det vet jag. Om inte annat för att visa några utvalda att du kan !!!

Klappa grodan på rumpan från "momma" ;=)

2008-05-20 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0