Härnösand

I morgon bär det av... Tyvärr blir det att jag åker själv... Jag frågade mina systrar, men ingen av dom kunde följa och hon som eventuellt skulle passa på att åka på de examinationer man ska ha sett innan man får gå upp själv drog sig också ur... Så nu ska jag åka ner på egen hand i morgon.... Eller själv är jag ju egentligen inte, men Grodan är ingen att ha någon vettig konveration med än... Nog för att jag kan sitta och prata, men responsen är inte så övertygande... Dessutom tror jag att det mest kommer att sovas i magen under resan, det guppar nog ganska behagligt, och ljudet är också ganska konstant...

Jag hoppas iaf att resan inte kommer att vara fördjäves... utan att jag fixar det här den här gången! Det bästa som kan hända är att jag bara får bassning på några små språkfel, typ storlek i innehållsförteckningen, för då kan jag fixa allt sånt direkt när jag kommer hem!

Ska satsa på att sova ganska tidigt i kväll, ska åka typ 6.30-7.00... så jag slipper hetsköra ner... Sen får vi se vad jag tillingar lunchen med... Går på stan kanske? Eller sitter och ritar eller något... Funderar på att ta med datorn och sitta och spela spel... Jag ska ha planerad lunch mellan 12.00 och 13.15... Men eftersom jag börjar 10.15 och det tar nog bara typ 1 timme så blir det lång lunch... När jag sedan börjar igen 13.15 så får jag åka hem när det är klart!
Ska väl snart börja runda av, ska bara prata färdigt med Johan för i kväll...

Kommentarer
Postat av: sandra

LYCKA TILL!

2008-05-19 @ 22:47:46
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0