Gräsänka

I morgon åker Johan till Göteborg 2 veckor... Det känns lite märkligt att vara själv fram till 25 maj... Har inte varit själv så länge på nästan 7 månader! Det längsta var vid jul då Johan åkte en vecka i förväg till Göteborg. Det ska ärligt talat bli lite skönt att vara själv, det är skönt ibland att inte ta hänsyn till någon och bara göra som man själv känner för stunden... Nog för att jag gör lite som jag vill endå, men bor man med någon får man faktiskt ta hänsyn till varandra... Vi får se vad jag hittar på under de här två veckorna. Vad jag vet är att jag ska fika med Paula en dag, Magdalena en dag, jag ska färga håret och tigga middag av mamma. Dessutom ska jag åka till Härnösand på examinering av uppsatsen igen! Håller tummarna att det ska gå vägen den här gången!

Nu kväll är jag trött, hostan är lite slitsam... Så nu blir det soffan och Sanningens ögonblick på 5an, tänk vad folk gör för pengar!!! =S

Kommentarer
Postat av: Magda

Vi kan väl träffas mer än en gång va? Ska ju vara där uppe ett tag så nån fler gång lär vi ju hinna ses.

2008-05-08 @ 21:07:38
Postat av: nathalie

du kan väl bjuda din syster på lite fika så hon får se hur du bor kanske. å så vill jag åka till sundsvall, kan du fixa det med?:D

2008-05-08 @ 21:29:23
Postat av: Morsan

Hahaha, du kommer tydligen inte att bli göralös. Se till att fler än jag får middagsgäst, jag unnar fler att få sällskap ;=)
Sundsvall, jaha då blir vi utan bil också ! Fiiint serrö...

2008-05-09 @ 07:21:51
Postat av: zandra

jag är arbetslös, jag följer också gärna med till sundsvall. tackar iofs inte nej till middag heller....

2008-05-09 @ 15:40:44
Postat av: nadja

du ska vara med mig!!

2008-05-09 @ 17:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0