Babybox och Nalle Phu-klubben

Idag hämtade jag ut en Babybox på Barnens Hus och hade fått ett paket från Nalle Phu-klubben när jag kom hem! Har givetvis fotat i princip allt! =P

Babyboxen

   
Innehållet var en liten fleecefilt, en leksak, 12 blöjor, en napp och dessutom tvättlappar och lite informationsmaterial och provprodukter...

Nalle Phu-klubben

     
Innehållet här var en ryggsäck (perfekt när bebisen ska börja på dagis), en gör-det-själv-mobil, en fin babybok och ett par söta tofflor!

Jätteskoj att sitta och öppna fina presenter i eftermiddag! Givetvis måste det fotas och läggas ut, dels till mina vänner, men sen är ju inte bebisens pappa hemma... Jag ansåg att Johan också skulle få se de nyste sakerna till vår lilla bebis!

Kommentarer
Postat av: nathalie

det stavas faktiskt nalle puh :P

2008-05-14 @ 16:41:56
Postat av: Cathrin

Ibland går det av bara farten att skriva... Jag vet ju faktiskt att det stavas Puh! =P

2008-05-14 @ 16:59:43
Postat av: Johan

7 månader idag :).Älskar å saknar dig. Saknar grodan oxå, å längtar att få komma hem å bli sparkad på igen (av bebisen inte cathrin ;) ).Tänk va tiden går fort :)

2008-05-14 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0