7 månader

Wow.... Jag och Johan firar 7 månader idag! Tråkigt nog så är vi i olika delar av Sverige, typ 80 mil ifrån varandra, men vi firar en annan dag...

7 månader har gått så galet snabbt, det är helt galet! Jag vet inte vad det är som gjort att det gått så snabbt, men det är lite häftigt. Vad som är lite märkligt är att saker som hände samtidigt som vi blev tillsammans känns så avlägset! Jag fick jobb samma helg, och det känns så länge sedan och det har varit så turbulent kring det så det tröttat ut. Tros det så har tiden med Johan gått så snabbt och så mycket har hänt på relativt kort tid.

Det är lite häftigt i vårat förhållande också, allt tycks gå snabbt kring oss! =P Vi blev tillsammans, 3 veckor senare var vi på första lägenhetsvisningen, vi budade på 3 lägenheter och fick den sista (tror jag ;P), 2 månader senare fick vi veta att jag var gravid....
Så under vårt första år tillsammans så har vi;
- Blivit sambo
- Köpt lägenhet
- Köpt ny bil (?) (inte klart ännu...)
- Och fått BARN!
Ganska galet om man tänker efter...  ;)

Nu väntar vi på att han kommer hem om 1½ vecka, då ska vi försöka ta igen vår 7 månadersdag. Sen ska vi väl vänta in förlossningsdagen, Grodans födelsedag, vårt barns födelse...! =)

Haha, på mindre än ett år blir jag flickvän - sambo - MAMMA! =D Tänk vad många roller man får i livet!
Saknar den tredje parten i min lilla familj... =)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Om ni köper en kombi saknas bara hunden ;=) Och bröllopet förstås !

2008-05-16 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0