Tävlingshelg

Fick tidigare idag en rapport om resultat i helgen... Malin och Christer har varit i Sundsvall med Cornelia, Linda var ner med Akrobat och Paula och Asta var också där...

Fick resultatrapport redan igår, Malin och Cornelia hade gått nolla i meterklassen på fredagen och dubbelnolla med placering i går... Idag hade dom också fått placering! Jättekul att det går så bra! För mig känns det bara så tråkigt att jag inte var med! Jag saknar att åka iväg på tävlingar och hjälpa till och heja... Dessutom är det alltid så mysigt när vi varit ute... Kvällarna brkar innehålla massor med skratt och skoj! Tappade mycket av det där när Ronaldo försvann... storhästtävlingar (i hoppning) har jag varit iväg på en gång, till Kramfors, med Sofie H och Zymbal... Den helgen var så galet rolig! Vi bodde hos en tjej som bodde i Östersund förut, men som flyttat ner till Kramfors... Vi lekte lite halvtramsiga lekar på kvällen och stämningen var på topp!

Sen har jag ju varit iväg till Ås med Nadja och Zeleia... Men det är ju inte riktigt samma sak när man är borta bara över dagen och nästan på hemmaplan!

Jaja, man kan väl inte få allt här i livet... Men det livet jag haft är något jag ibland saknar hur mycket som helst... Jag inser att jag inte kan få tillbaka det exakt som det varit, men jag vill nog ha tillbaka delar av det iallafall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snart kommer jag hem och då ska vi ha skoj!:D

2008-03-17 @ 18:24:09
Postat av: Jenny

Hm, det gick visst inte fram att det var jag som sa det där...:)

2008-03-17 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0