Hoppsan... (babyblogg)

Hoppsan! Jag har räknat lite fel i graviditetsräkningen... Det handlar bara om en dag, så det var inte så mycket, men istället för att i morgon gå in i v.18 så gör jag det idag! =P Detta innebär att bilderna det stått tex v.17+0, ska det stå v.17+1... Hur som helst så ska jag inte göra om det idag =) Jag gör nog rätt från början idag.... ;)

Du har gått 17 fullgångna veckor och 0 dagar.
Men du är i 18:e veckan.
Du har klarat av 42% av graviditeten
Du är i 5:e lunarmånaden av 10.
Du är i 4:e graviditetsmånaden av 9.
Du har gått 119 dagar av 280.
Och har ca 161 dagar kvar till förlossningsdagen.



Jag fick UL-tid idag med posten... Det är 12 dagar kvar innan jag ska iväg... 19 mars, klockan 9.00, är det dax att gelea in magen och få se det lilla underverket! Det är då jag får veta om det är en eller flera bebisar där inne, jag får höra hjärtljud och få reda på fostrets mer exakta ålder och där med också det "exakta" förlossningsdatumet... Det går ju aldrig att säga exakt när man ska kläcka, men man får ju iaf datum för fullgången tid! =) Gissa om jag längtar!?!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Om ni tar reda på kön vill jag inte veta. Varken direkt eller att någon försäger sig....

2008-03-06 @ 14:57:33
Postat av: zandra

JAG VILL VETA!!!!

2008-03-06 @ 15:37:34
Postat av: Paula

hihi du vet ju iallafall vem som vill se bilderna!

2008-03-06 @ 19:37:43
Postat av: nadja

Du vet ju iallafall vem som vill träffa dig över en fika/lunch/filmkväll nångång :D

2008-03-07 @ 16:38:02
Postat av: Paula

Nej meningen var att jag skulle till anita i onsdags och då hade jag inte fått rida, men hon ställde in så det blev inte så. Då blev det fest istället:)

2008-03-07 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0