Babyblogg

Veckorna går galet fort, megen växer galet snabbt! Hur hinner man med!? Jag tror inte att jag förstår riktigt hur snabbt det faktiskt går, och alla tycker att jag börjar få en riktig mage, medan jag själv tycker att det ser ut som förra veckan... Men idag på kortet så ser jag hur galen skillnad från förra veckan! =)

Det är iallafall jätteskönt att vara jag just nu. Jag mår jättebra, är bara trött tidgit på kvällarna, men det är allt lättare att orka med att vara trevlig även på kvällarna (är dock lite halvseg halva dagen om det blir tidiga mornar). Summa sumarum så trivs jag ganska bra att vara gravid nu! =) Jag tycker att det är mysigt trots att jag inte sover helt perfekt...

Så här ser veckans status ut!
Du har gått 18 fullgångna veckor och 0 dagar.
Men du är i 19:e veckan.
Du har klarat av 45% av graviditeten
Du är i 5:e lunarmånaden av 10.
Du är i 5:e graviditetsmånaden av 9.
Du har gått 126 dagar av 280.
Och har ca 154 dagar kvar till förlossningsdagen.


(veckans bild är tagen nu i kväll)

I morgon firar jag och Johan 5 månader, vi konstaterade just att det är liiite komiskt att jag varit gravid 4a av dom! =P Vi ska inte fira på något spciellt sätt, vi ska äta lite gott och sedan slappa i soffan och kika på film. Jag har stängning på dagis, så det blir en lite seg eftermiddag...

Kommentarer
Postat av: Magda

VÄRSTA KAGGEN!! *haha* Tur det inte är ölkagge ;-)
4 mån av 5, det är rätt bra det! *haha*

2008-03-13 @ 22:37:53
URL: http://magdalena.babyblogg.se
Postat av: sandra

vi kanske hinner ses nåt i påsk? jag och martin kommer antagligen hem några dagar :)

2008-03-14 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0