All messed up!

Idag fick hela min vardag en spännande twist... Har varit lite i en annan värld mest hela dagen... Jag vet att jag alltid råder alla att inte ge upp, utan kämpa lite - och det är väl kanske vad jag också måste göra nu... Jag har ingen aning om vad som kommer att hända, allt jag vill är att det ska fungera! Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, jag hade sett allt det här på ett helt annat sätt... Nu är det ganska ovisst, jag brukar kanske inte vara pessimist - men den här gången tror jag bara att det var en förberedelse till det värsta... Vi får se om två veckor vad som händer! Fram till dess ska jag göra som vanligt - och enligt planen!

Många av mina vänner får alltid ett speciellt råd när saker går åt helvete och allt känns vidrigt och meningslöst... Fokusera på det som faktiskt gått/varit bra under dagen... Idag tror jag att jag kände den första riktiga sparken! =D Den kom långt ner på vnster sida, den var liten men distinkt... Nu är det bara att vänta på nästa, så det blir bekräftat =) På onsdag morgon ska jag och Johan äntligen få se det lilla underverket! Det är jättespännande! Och jag antar att vi inte kommer att vara ensam att se den... Vi ska köpa loss bilder och jag vill nog visa hela världen! =P

Nu blir det lite godis och One Tree Hill....

Kommentarer
Postat av: Marina

låter härligt med godis och oth..

2008-03-17 @ 15:09:27
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: Paula

Hihih bebben har vaknat!

2008-03-17 @ 15:33:00
URL: http://paulabli.blogg.se
Postat av: sandra

håller tummarna för att det löser sig!

2008-03-17 @ 21:44:18
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0