Bloggpaus

Nu kommer jag inte ha datorn i bruk förrän på söndag kväll om jag har otur... Får se när nästa blogg inlägg kommer... Ska försöka lägga ut babybloggen på söndag, beroende på vad klockan blir när datorn återuppstår, annars kommer den på måndag förmiddag! =)

Bebisen lever om en massa iaf, snart har jag väl invärtes skador pga alla sparkar och "dragningar" i magen! Även om det gör lite ont och är lite jobbigt så försöker jag njuta av alla rörelser och allt stök... Det är mindre än 50 dagar kvar till BF, det går fort nu! Vips så kommer bebisen att ha kommit ut i dagsljuset... *längtar* Men jag vet inte riktigt vilken fot jag ska stå på... När bebisen väl är ute så kommer jag ju inte vara gravid längre, och jag har ju kommit att tycka att det är ganska trivsamt att vara det...

Jaja, inget varar för evigt, det är bara att njuta för stunden!

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag hatade nåstan att va gravid men efteråt saknade jag sparkarna hela tiden och gör det än idag massor. Ibland känns det som en bebis i magen när man får någon slags nervryckningar i tarmarna eller så. Känns nästan precis som sparkarna i början. Ja, man kan sakna det otroooligt mycket ibland. Men du får tänka att då har du ju faktiskt din bebis i dina armar istället. Men jag förstår dig helt...

Men om jag tror rätt så går det väl rätt så fort tills du har en till i magen. hehe

2008-07-09 @ 16:51:19
Postat av: Lisa

Tappade bort din bloggadress när jag flyttade för några månader sedan, men nu har jag hittat hit igen och magen bara växer ser jag=)

2008-07-11 @ 15:06:17
URL: http://lajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0