Kort uppdatering...

Sitter nu en snabbis hos min mamma, har mailat iväg mitt examensarbete en sista gång för en snabb granskning innan inlämning på fredag. Vi har fortfarande inte fått internet hemma på Frösön, så det går fortfarande lite knackigt med uppdateringarna.

Tänkte iaf bara tacka alla som grattat, det är jättekul att så många blivit engagerad i bebisen... =P Det känns iaf inte som att vi kommer att behöva fundera över barnvakter framöver ;) Nadja har ju redan lovat att flytta in som barnflicka - gratis! =P Nadja, vad gör inte du för att få vara med min bebis!? =)

Nu är det snart dax för mig att åka hemöver igen, mår taskigt i kväll.... Misstänkt förkylning, har haft ont i halsen och kännt mig tussig, fryser som en galning - trots att jag just nu sitter med fleecejacka uppdragen ända upp i halsen... På återläsande en annan dag! (Får förresten tillbaka telefonen på fredag! Skönt!)

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling ;)

2008-01-30 @ 21:00:32
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Paula

HAHA heja nadja.

2008-01-31 @ 07:15:28
URL: http://paulabli.blogg.se
Postat av: Nadja

Jag gör nog nästan allt för att få vara med lilla bebis!

2008-01-31 @ 10:19:58
Postat av: sandra

alltså cathrin, du utlovade mer frekvent uppdatering. jag tycker inte att du riktigt håller det löftet... kom igen nu! :P

2008-02-02 @ 10:24:10
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0