SS

Idag blev jag sjukskriven på halvtid på grund av min graviditetströtthet. Jag ska nu bara jobba 4 timmar om dagen till och med sista mars. Hoppas att det snart vänder, jag känner mig så omständig och besvärlig. Snart vill dom väl inte ha kvar mig för att jag är så strulig... Jag vill kunna jobba och göra allt som vanligt. Men tröttheten tar över handen, man kan ju inte gå undan och sätta sig och göra annat en stund när man känner tröttheten...

Förövrigt kände jag nog bebisen i söndags. Det var en känsla som när det rycker i ögat, men inne i magen. Lite fladdrande, pirrande känsla... =) Nu krymper tiden till UL, jag ser verkligen fram emot det! Sätta upp bebisbilderna på kylskåpet, i kalendern - överallt! =P

Aja, dax för intag av halstablett igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Också måste jag få se bilderna från UL;-) krya på dig vännen!

2008-02-19 @ 15:05:07
Postat av: Paula

ge till miiiiig ska du också göra höhö

2008-02-19 @ 15:46:01
URL: http://paulabli.blogg.se
Postat av: nadja

åh va skönt för dig att bli lite sjukskriven =)
då kanske du har tid/lust att träffa mig nåt?

2008-02-19 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0