So much to do, so little time...

Jobbade i förmiddags, åt frukost, klädde barn, gick på 15 min rast, ut i 15 minuter och sedan möte tills jag gick hem. Kanske inte låter så slitsamt, men det är faktiskt lättare att ligga lite i soffan och lösa korsord, än att sitta på en stol och lyssna på rektorn. Inte det att jag tyckte att det var jobbigt att lyssna, men stolen var inte lätt att sitta på! Jag vill inte sitta så rak i ryggen, och jag vill ha lite stöd för nacken, vilket inte dessa stolar tillfredställer...

Hur som helst så åkte jag in till stan när jag var klar på jobbet, jag och mamma skulle äta Subway-macka till lunch! Det var lika gott som jag föreställt mig, trots att inte hela mackan gick ner... Det är lite märkligt hur snabbt hungern kan slå till, och lika märkligt är det att det plötsligt kan vara tvärstopp! Men å andra sidan så har jag lite smaskens kvar till när nästa hungerkänsla infinner sig (vilket inte är alltför långt borta!)

Nu är jag iallafall hemma, jag har tvättstugan och försöker att städa lite... Allt jag kommit till är att ha städat spishällen och diskhoarna... Inte så jätteavancerat kanske, men det kommer... Jag kan bara inte göra allt samtidigt, det orkar jag helt enkelt inte med!!! Men jag ska verkligen sträva efter att det ska vara fint till på lördag! Jag har bjudit hem några av mina vänner då på Mys och Schlager!

Jag är tänk att jag ska fixa köket och all tvätt och vikning av torr tvätt nu i kväll... Får se om jag orkar med mer än det, men det är tveksamt... Jag ska orka resten av kvällen och veckan också... Nu har hungern slagit till, så det är väl dax för lite lunchrester (innan illamåendet dyker upp)! =)

Kommentarer
Postat av: zandra

hur vore det med en glad blogg?

2008-02-26 @ 18:43:02
Postat av: Paula

hihi duktig tjej. jag tar med kladdkakis

2008-02-26 @ 21:13:59
URL: http://paulabli.blogg.se
Postat av: Magda

Håller med Zandra ;-) Men det är ju sådär när man har bulle i ugn. *hehe*

PS: Har iaf inte behövt använda huset nå mer idag, så det var nog bara maten ;-)

2008-02-28 @ 11:36:23
URL: http://magdalena.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0