Babyblogg

Idag går jag in i v.16, sista veckan i 4de månaden! Så häftigt! Snart har jag ju gått halva tiden! Eller ok, det är 4 veckor kvar... Och då ska vi även på UL och där kan jag bli tillbakaflyttad.... Så vi ska inte måla upp för stor bild... Men det är endå häftigt! Den här veckan ska bebisen gå upp i vikt och väga så mycket som 100 g. Det är lika mycket som en chokladkaka! =P

Hur som helst så har jag ju tagit kort som vanligt... Idag är kortet inte exakt lika bra som tidigare, jag hamnade lite för nära kameran, men det syns endå...



Kommentarer
Postat av: Mormor

Ojojoj, nu förstår jag. Om man får så där stor mage av 100g bäbis, det är många 100 grammare (choklad) i min mage, äntligen en bra förklaring till storleken på den ;=)

2008-02-22 @ 14:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0