Ont i benet

Hmm, igår fick jag ont i yttersidan av vänsterlåret. Johan försökte massera in tigerbalsam igår kväll, men det gjorde förbannat ont... I morse när jag vaknade hade jag inte så ont längre och tänkte att det släppt! Icke sa nicke, jag hade fortfarande ont efter en stund... Dessutom har jag fått ont i halsen. Kan det vara en rejäl förkylning på gång!? Det har jag varken lust eller tid med! Förhoppningsvis är det enkelt - jag har troligen halkat till och sträckt mig i benet. Man går ju och spänner sig när man går med vagnen eftersom det är halt, så det är ju en rimlig förklaring.

Hur som helt så hade Vincent feber igår kväll. Han vaccinerades ju igår morse och det är en vanlig biverkning att dom blir lite febrig efteråt. Han fick en liten skvätt alvedon och när vi skulle sova hade febern gått ner. Tyvärr var det väldigt gnälligt när vi skulle sova och det resulterade i att sonen åter igen sov i vår säng... Vi la oss en stund före 10 och jag lovar att jag sov före Vincent! Sen vaknade vi vid 9 i morse och gick upp! Då hade han inte ätit på 12 timmar och var nog väldigt hungrig! Mat och en liten promenad blev det, i hopp om att han skulle somna. Då det idag var typ -8 grader ute så valde jag att lägga honom i hans varma åkpåse. Han sov medan vi gick, så fort jag stannade så vaknade han och skrek. Jag tror inte att han tycker om åkpåsen, han sover så mycket bättre i overall och med filtar... Så vi får nog ge upp åkpåsen och fortsätta med filtarna...

Nu är det dax för mat igen säger Vincent.... På återläsande!

Kommentarer
Postat av: Paula

Haha storsovarn!

2008-12-05 @ 15:56:58
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0