Julklappar

Ja, julen närmar sig och ni försöker man fixa med julklappar i budgetprisklass... Det är svårt att köpa saker när man knappt har pengar. Det känns lite svårt med sonen, man kan ju inte skippa julklappar till honom det känns ju lite märkligt... "Det är din första jul, men du får inga klappar..." Nu blir det så att allt man köper till honom hamnar i ett paket! :P Undrar om det är märkligt att ge honom ett paket blöjor i julklapp!?

Julklapparna till mina päron och Johans päron är klara. Klapparna till syskonen är nästan klara (om vi nu inte ändrar oss i sista sekund...) och vi har några paket till Vincent... Jag har en liten julklapp till Johan och han skulle kika på något till mig idag när han är i stan. Det blir ekonomiska julklappar i år, inga vräkiga saker utan mest bara sånt vi ändå måste köpa! ;)

Hur som helst så klurar jag på en liten julklapp till Ted också... Tror att jag vet exakt vad jag ska köpa! ;) Glad kommer han bli iaf! :P

På tal om Ted... Jag måste göra mig klar nu. Snart kommer Johan och Vincent hem från stan. Då ska jag ge Vincent mat och sedan åka upp till Ted! :) Får se vad vi gör idag... Lite pussar blir det nog iaf ;) Det är fint väder idag, kanske skrittar ut en sväng... :)


Kommentarer
Postat av: Elsa

Här är adressen till ullkläderna :)



http://www.magazindunord.com/index.cfm

2008-12-14 @ 21:18:58
Postat av: nathalie

vadå nästan klara? vi skulle väl inte ge något?

2008-12-15 @ 11:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0