Ny bilddagbok

Jag och Johan skapade just en ny bilddagbok - till vårat lilla barn! Varför skaffar man en bilddagbok till en individ som inte själv kan lägga ut bilderna!? Jo, vi tänkte så här;

Istället för att skicka mms när den lilla är född (det blir dyrt och alla kan faktiskt inte ta emot mms...) så tar vi bilder med digitalkameran och lägger upp bilder på bilddagboken! Det innebär att alla kan få se massor med bilder på vårt lilla underverk! Det finns trådlöst bredband på BB, så vi tar bara med kamera, sladd och dator!

Så när bebisen behagar att komma så kommer det annonseras en länk - antingen via sms eller här - som leder till att vår lilla bebis blir offentlig! (Men mammas förslag på att sälja bilderna till högstbjudande kändes nästan lite intressant! Undrar vem som skulle bjuda mest för att få se bebisen!? Skulle också kunna vara en affärsidé om inträde för att få komma och se bebisen när vi kommit hem...)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hoppas verkligen den lille kommer innan jag åker!! :D

2008-08-13 @ 00:03:33
URL: http://ernqvist.blogg.se/
Postat av: Erika H

Då väntar jag mig också ett sms=) Hoppas lillen kommer snart, man är ju nyfiken ju.

2008-08-13 @ 18:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0