Massbloggat idag

Blir lite mycket bloggat idag... Men det här är något jag baramåste få skriva ner....

FAN VAD JAG HATAR FÖRSÄKRINGSKASSAN!!!!!!! Jag ringde dom i måndags för att kolla upp hur det går med min sjukpenning... Då får jag veta att allt ser bra ut, men att det inte är klart än... Idag får jag ett brev från dom där det står att dom behöver ompletterande uppgifter... KAN DOM VARA KONSEKVENT OM VAD DOM VILL HA IN FÖR PAPPER FRÅN BÖRJAN OCH INTE 3,5 VECKA EFTER ATT MAN LÄMNAT IN PAPPRENA!? Dessutom står det "Försäkringskassan behöver även komplettera uppgifterna på de medicinska underlagen, denna komplettering kommer i första hand att ske med Försäkringskassans medicinska rådgivare."

Känns skitbra idag... FY FAN!!! Går o lägger mig o gråter en timme eller två nu!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Upp med hakan, "när allt känns hopplöst - ring mamma"

2008-08-27 @ 17:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0