Knullgrannen...

Jag har ju tidigare nämnt om vår granne ovanför som har sex lite väl högt... Eller det är väl kvinnorna som är högljudda! Japp, ni läste rätt - kvinnorna! Idag träffade jag och Johan paret vi köpte lägenheten av. Dom hade också fått höra sexaktiviteterna en våning upp... Dessutom var det med lite olika kvinnor berättade dom...

Vi fick nu veta vem det var och jag kan säga så här... Jag varken ville eller behövde veta att det var just HAN! Karln är ju gammal!!! Jag trodde, ursäkta om jag är lite naiv, bara att yngre hade så högljutt sex! Nu kommer jag varje gång vi ser karln få läskiga bilder i huvudet, och ännu värre bilder när vi får ljudversionen av deras "porrfilm".... USCH!!!! Kanske ska börja hålla koll på när hans bil är borta så man slipper riskera att träffa honom, och börja sova med öronproppar!

Läskigt!

Kommentarer
Postat av: sandra

men cathrin, vad är det som säger att njutning enbart är förbehållet unga människor? :) nu förstår jag iofs att ditt problem ligger i att du blir störd av oväsendet, men när du själv kommer dig upp i åren, tror du då att du kommer tänka "nej nu kan jag inte ha sex på ett visst vis för nu är jag ju gammal"? Det tycker jag låter hemskt!

2008-08-09 @ 14:31:37
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se/
Postat av: Johan

hmm, nu e de i full gång igen.... fast i vardagsrummet, synd att du missar d hela älskling lol

2008-08-10 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0