Jobbintervjun

Jag missade visst att uppdatera om jobbintervjun... Får göra det lite snabbt nu!

Jag blev kallad till intervju till Vallaskolan. Jag hade sökt fritidspedagogtjänsterna dom lagt ut. Själva intervjun gick jättebra och vi klaffade bra mellan deras arbetssätt och mina intressen och hur jag gillar att jobba. Så på så sätt så gick det helt lysande. Det som sedan satte käppar i hjulen var att dom var akut behov av behöriga redan 18 augusti, och med tanke på att jag är beräknad till 23 augusti så passade det ju inte så bra... Därmed tackade dom för sig och ville att jag, om jag vill jobba till våren och nästa sommar, hör av mig till rektorn. Vi får väl se hur det ser ut då! Vill jag börja jobba men saknar tjänst så får jag väl kliva in och springvicka där... Inget jobb nu med andra ord.

Det märkliga är att jag, trots att jag inte förväntade mig att få jobbet nu, känner mig lite besviken. En liten del av mig ville nog att dom skulle anställa mig och göra ett graviditetsvikariat... Rektorn sa att dom gjort så tidigare, men då har inte situationen varit lika akut. Antar att besvikelsen går över ganska snart, det var ju hyfsat väntat! Det kommer snart nya jobb! =)


Nu ska jag inleda min andra solokväll med film, mina två sambos är ju på yran. Igår var det Step up tillsammans med mina Pringles. Idag lutar det åt Into the blue med lite kladdkaka (och Pringles...) - låter som en Nadja-kväll! =P Into the blue är en Nadja-film och alltid när vi tittat på film har det ätits kladdkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0