Igångsättningsmetod??

Idag åkte jag och Johan upp till Sommarhagen och promenerade... Det är galet vackert där uppe, och inte nog med fint väder och fin utsikt så lyckades vi träffa på ett fint brudpar! =) Det var föräldrar till två barn jag och Johan haft på dagis och i skolan som skulle gifta sig idag. Det hade jag glömt, men det var väldigt skoj att se dom en snabbis! Hon hade en klänning som var väldigt smickrande för hennes figur och han hade en ursnygg kostym (eller frack - minns faktiskt inte om det var snibbar på den...) och barnen var jättefina i sina kläder!

Vi fikade på Stocketitt innan vi luffsade ner till bilen igen. Promenaden sträckte sig på ungefär 4 km, så ingen kan säga att jag är en soffpotatis som inte rör på sig! =) Men pga att man är lite otymplig och det började kännas i kroppen så det fanns gott om möjlighet att njuta av utsikten!

                       

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så vackert det är där uppe! De är det jag känner jag kommer sakna här borta, det vackra landskapet och naturen! Kram på dig**

2008-08-24 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0