Hur ska dagen sluta?

Nä, det har inte hänt så mycket mer negativt idag, det lugnade ner sig efter ihopklappningen efter Försäkringskassan... Fick glada nyheter från min lillasyster! Vad det var får hon kläcka för omvärlden själv, när jag sett att hon berättat det offentligt så kan jag dela med mig, men glada nyheter var det iaf.

Sen har förvärkarna tagit fart nu i början av kvällen, jag har haft förvärkar med 7-20 minuters mellanrum. Inte så regelbundna med andra ord, men jag har inte varit nere på så täta mellanrum... Dessutom så känns en del av dom riktigt rejält nu... Fortsätter det så här så kan det hända att ytterligare en människa på Bergsgatan 24 ser dagens ljus under de närmsta dagarna... Likväl som det kan ta fart rejält nu under kvällen så kan det också stanna av, så vi bygger inte upp alltför stora förhoppningar... Men nu kan jag nästan ta tag i målsnöret!

Kommer det inga uppdateringar mer i kväll så kommer dom under morgondagen... Har lite ärenden att göra i morgon, så jag får se när jag uppdaterar... Få därför inga panikryck om jag inte uppdaterat före lunch, det är inte säkert att bebisen kommit bara för att bloggen dröjer... =) Jag lovar att jag kommer att meddela när bebisen kommit, det kommer jag inte kunna vara tyst om! Vi har tillgång till trådlöst bredband på BB, så informationen kommer!

Nu ska jag slappa i soffan en stund innan jag ska ställa mig i en varm o go dusch! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0