Födelsedagspresent

Måste nämna lite om födelsedagspresenten från Zandra och hennes Johan. Dom kom hit igår och lämnade en jättebra present. Det fanns lite humor i den dessutom! Så här började meddelandet jag fick;

GRATTIS SYSTER PÅ 25ÅRS-DAGEN
eftersom jag är fattig och din födelsedag låg lite dåligt till
ska jag ge dig nåt fast jag inte vill
när ungen är ute och du känner dig ful
ka du få gå på någonting kul
en härlig stund, bara för dig
här kommer min present till dig!

Ett klockrent rim måste jag faktiskt få säga! Själva presenten sen var en ansiktsbehandling, inkl. frans- och brynfärgning och plockning. 75 minuter rengöring, peeling, frans- och brynfärgning, plockning av bryn och en avslappnande ansiktsmask. Skön massage för optimalt resultat, avkoppling och välbefinnande, och som avslutning en lätt make up! Hur lyxigt låter inte det!?!? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0