Bebislivet

Just nu ligger Vincent o sover... Skönt, så man får lite tid till sig själv... Man gör inte så mycket mer än ammar, man känner sig som en mjölkko! ;) Sen har han ont i magen på nätterna, och håller oss vaken större delen av natten (ser dock till att vi är vakna i skift...) så i natt har jag varit uppe mellan 00.24-03.30.... Sen tog Johan över... Sömn är något man inte få i överflöd, men det går hyfsat bra endå... Så länge man har möjlighet att sov på dagtid någon gång ibland... Han är så underbar att man överlever....

Nu börjar skrutten gråta, dax för mat igen.... Vi väntar på provsvar om han har lite gulsot... Sen kommer läkaren för en liten rond... Men nu är det lunchdax för både mig och sonen (pappan får äta när han har lust...)....

Håll till godo med bild tillsvidare!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Stort Grattis till lillpojken! :) Hoppas att allt är bra med er. Hälsningar från Agnes

2008-08-31 @ 11:36:59
Postat av: Paula

IIIIIIIIIIIIIIIIH sno med han hem snart så jag får pussa på det lilla underLIVET ;) hehe självklart menade jag underverket men min trötthet översteg :P

2008-08-31 @ 12:48:26
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha, var det exakt 24 min över tolv till halv fyra?:P

2008-08-31 @ 15:13:27
URL: http://nalaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0