10 månader

Fantastiskt... Jag och Johan har idag varit tillsammans 10 månader! Roligast är då att jag snart varit gravid 9 av dom! ;) Det börjar bli svårt att fira dagarna... I början gick vi på bio, åt gott eller något liknande... Nu ser vi till att iallafall umgås på kvällen... Har ingen aning om vad vi ska göra i kväll, så fort Johan kommer hem från jobbet så ska vi iaf skynda oss till BM...

Johans föräldrar kom upp igår kväll. Dom skulle komma vid 7-tiden i går kväll. Så när jag och Johan ätit middag så åkte vi upp till stugan för att göra iordning till dom skulle komma. Vi åkte inte därifrån förrän vid 11!!! Det var riktigt mysigt att sitta där uppe när det blev mörkt ute och vi hade enbart väggplafonder tända med dimmer och kaminen var tänd och gav en galet skön värme! Synd att Johan skulle jobba idag, annars hade vi lika gärna kunna varit kvar!

Frukost strax (Johan ringde och väckte mig för ungefär 45 minuter sedan) och sedan ska jag försöka plocka lite här hemma... Så det ser fint ut när svärföräldrarna kommer och hälsar på i eftermiddag. (Skoj om det inte hänger kläder på kanten till spjälsängen tillexempel...) Sen har jag en liten önskan till er som läser! Snälla kan ni börja be för att bebisen ska komma ut nu.... Det är tungt och gör ont i revben och så... Funkar bra när man ligger på sidan, men det kan jag inte göra en månad till! Det är nu 9 dagar kvar till BF...)

Kommentarer
Postat av: nadja

jag ber för att bebisen inte kommer ut fören om ca 3 veckor, för då kanske jag e hemma en sväng :D

2008-08-14 @ 15:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0