Underbart!

Vädret gör att man blir gladare än på länge, men det är inte bara vädret som gör mig lite lättare i sinnet... Det finns en liten krabat i min mage som i princip varje dag överraskar mig!

Nyss låg jag på rygg i soffan och tryckte lite på magen. På vissa ställen är det hårdar och det går att känna rundade former (huvudet tillexempel) och så kände jag långt ner i magen så hittade jag något som var en fot! Jag kände efter benet och ner till foten. Hur vet jag då att det var en fot? Jo, det kändes lite som ett ben och en fot, men tydligast var när det försvann och jag fick tillbaka en spark! =D Så roligt när man kan få så tydliga signaler!

I kväll blir det banbyggnad inför i morgon, sen lite samkväm uppe i stallet. Vi ska äta tacosbuffé och sen antar jag att det kommer att vara några som underhåller med kareoke.... Hoppas på en skön kväll, som inte kommer sluta alltför sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0