Trött, tröttare, tröttast

Phu, vilken dag detta varit! =) Ett sammandrag ska ni få...

Klev upp 6:51 (klockan stog på 6:45, men jag orkade inte vakna) Klädde på mig och borstade tänderna och åkte sedan ut och gav Luzifer och Rawelli mat innan jag släppte ut dom. Var för trött för att mocka, så när dom väl var ute åkte jag hem o la mig igen. Sov till 10:45 då det var dax att vakna på riktigt. Låg o pratade med Erica i en halvtimme...

Vid 13:30 sökte jag mig till Torvalla för att, vad jag trodde, spela innebandy en stund. Det visade sig bli badminton när det var klart! Jag har en liten tävlingsdjävul i mig och har otroligt svårt att se mig begränsad pga att jag är sjukt otränad. Så trots att dom jag spelade med tränar bra mycket mer än jag så vägrade jag gör adet lätt för dom! Fick i kväll lite beröm för att jag kört på riktigt hårt endå! =) Resultatet av min badmintoneftermiddag blev en högerarm som aldrig kommer bli sig lik, och en vrickad fot.. Så ikväll är det tigerbalsam och bandage som gäller! =P

Efter en timmes spel så åkte jag upp till stallet, mocka och tog in Luzifer. Fixade hans mat och borstade av honom lite. Sedan åkte jag hem. Här har jag nu i kväll ätit lite middag, duschat och nu ska jag snart dra mig till sängen och titta på film. I morgon ska jag åka ut till Torvalla och se om det blir någon praktik för m in del, eller om jag ska åka hem tidigt och svära över en tidig morgon.... Ska lyxa med chaffis till Torvalla iaf ;)

Och du Paula! Jag höll på att göra en repris vid samma trafikljus idag! ;)

Kommentarer
Postat av: Paula

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH NUI DÖR KAG!

2007-09-09 @ 21:36:58
URL: http://pala.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0