Sov Gott Mormor

Idag släktes ett ljus, min mormor gick vidare efter en ganska lång tids sjukdom. Hon har varit jättedålig och på något sätt kändes det inte helt oväntat, men även om man är ganska förberedd på det så är det endå tungt. Det är mycket som blir annorlunda.

Vi är många som kommer att sakna vår mamma/mormor/farmor/syster/fru och allt hon var. Vid 12 idag tog hon det sista andetaget, som sedan gav henne den frid hon nu behövde. Ingen mer smärta, ingen mer plåga.

Sov gott mormor, Inga Blomström - 320910-070923, vi kommer att sakna dig, idag och alla dagar

Kommentarer
Postat av: liwlig

jag beklagar sorgen

2007-09-23 @ 19:06:10
URL: http://liwlig.blogg.se/
Postat av: Magda

Du vet att jag finns här för att lyssna om du vill. *kramar*

2007-09-24 @ 10:46:51
Postat av: Sarah

Jag beklagar sorgen. Tänker på er! Kram

2007-09-24 @ 15:53:29
URL: http://sarahburstrom.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0