Nä tror jag skiter i idag

USCH! vad trött jag är idag... Har måttlig lust att kliva upp och göra mig klar och åka iväg och jobba... Ska nog träna på tidigare kvällar igen... Skulle just nu göra nästan vad som helst för att få kryp aner under täcket igen... Inte bara tröttheten drar mig dit, mina sjukt korta muskler bidrar med sitt också... Nä jag tror jag skiter i idag... Sover bort första halvan av dagen och sitter vid datorn andra halvan...

Tyvärr (?) har jag lite för hög arbetsmoral för den planen, så jag får minsan styra upp frukost o sånt nu... Kanske, om ni har tur, kommer en liten uppdatering senare idag! (om jag inte råks på att somna...)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Kul med en 12-timmars arbetsdag efter den lyyysande starten på dagen.Du gör det bra men tänk på att vuxenvärlden ser ut så här varje dag.Snart helg....

2007-09-11 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0