Helgen och nu ytterligare en vecka

Har varit lite seg på uppdateringar i helgen, kan bero på att jag inte varit hemma större delen av helgen! Har bott hos Erica på Radisson från det att jag vaknade i lördags till i går eftermiddag. Det har varit jättemysigt och roligt. Vi var ut och åt på Simon o Victor på lördagskvällen, sen gjorde vi ett litet besök på O'learys. Förutom dom utflykterna så har jag mest tillbringat helgen på/i en säng! =) Har kännts lyxigt att bo borta så där, inte bry sig om att laga mat, städa osv... Utan att lyxa med roomservice! Förstå hur skönt det känns när det är någon som bär in maten på rummet! Tack Erica för en underbar helg!

Idag har jag bara hunnit med ett litet besök på stan. Jag var till kiropraktorn på morgonen. Inga stora problem, hon sa att jag var "fin i kroppen". Kändes bra! Hon förklarade att ena benet är ngt längre än det andra, men att det är så lite att det inte påverkar något och att i övrigt så är jag smidig och mjuk, möjligen ngt överrörlig i svanken. Att jag upplever problem beror bara på att jag är för vek i muskulaturen... Så hon gav mig lite förhållningsorder för vad som gäller för träning och övning... Så nu vet jag vad som gäller! Men jag kommer att vara seg ett tag nu... Alla grejorna som hon gav mig att göra hemma innebär just nu att jag inte kan göra samtidigt som jag andas =P Så om ni träffar på mig och jag är vimsig så beror det bara på syrebristen efter att jag tränat! =)

Nu ska jag fika lite, lägga mig i soffan, titta på tv en stund innan det är dax att göra något vettigt och sedan gå på vägningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0