Familjestäd

Hahaha! Mamma o Nathalie har lovat mig att städa min lägenhet utifrån två krav... Mammas krav var att hon fick slänga vad hon ville... Nathalies krav var krämbulle, ballerinakex och en fanta.... Gissa om det känns festande!?! Zandra la också ett anbud på städningen, men plötsligt började det handla om pengar och jag vet inte om det verkligen är lagligt att anlita städare svart på så sätt.... ;)

Men sanningen är att jag är riktigt frestad att släppa in mamma... Det jag själv inte kan slänga lovar jag att hon fixar... Mitt hem skulle bli riktigt fint efter att hon gått lös här....Kanske vi ska göra det till ett familjeprojekt?

Klev nyss upp, har sovit riktigt kasst i natt... Hade svårt att somna igår kväll, så jag låg o tittade på 2 fast 2 furious en bit in på natten.... Efter det somnade jag en liten stund och vaknade sedan igen... Sen höll jag på så till fram mot 5-6tiden... Efter det har jag haft en ihållande sömn! Skönt det iaf!

Idag har jag endast 2 planerade aktiviteter... Lämna tillbaka böcker på bilblioteket och ridningen... Ska göra mig klar och åka upp tidigt, behöver koppla bort hjärnan lite. Har haft några dagar som varit lite jobbiga mentalt. Så att åka upp till stallet gör mig bara gott! (Jag håller fortfarande mitt löfte Nadja!)

Frukost, göra mig i ordning, promenera/a bussen till campus, en sväng på stan om det är länge kvar till bussen går... Sen blir det en softiskväll!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Du kan betala syrran med vita pengar. Numera får man göra avdrag för städhjälp !! Glöm inte att skicka en lönespec bara för det är något hon inte får idag. Man undrar om hon får svart lön där hon jobbar idag.
Det där med familjeprojekt tror jag du ska glömma, ta inte dit pappa om du vill bli av med grejer. Jag ser helst att du och pappa håller er långt borta tills sopkärlen är tömda....

2007-09-06 @ 13:11:36
Postat av: zandra

hur kan det bli ett familjeprojekt om inte jag får delta? jag är också en del av den där familjen!

2007-09-06 @ 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0