Bra dagar behövs i höstrusket...

Hösten är verkligen här nu... Har slagit klorna i September månad... Det är kallt, blåsigt, regnigt, mörkt och allmänt jobbigt! I morse när jag vaknade snöade det dessutom! Det var nära att jag gick tillbaka och la mig igen! Hade det inte varit för att Johan kom och hämtade mig på morgonen så skulle jag nog ringt och sjukanmält mig! Hade inte gått hela vägen ut till bussen i det vädret.

Dagen har efter den lite missgynnande morgonen blivit helt toppen. En avslappnande eftermiddag och en promenad på kvällskvisten. Nu fattas bara några timmars sömn innan en ny arbetsdag.

Sitter och lyssnar på musik nu, ska nog gå en snabbis genom duschen och sedan parkera under filten i soffan en stund... Känner mig lite små-lat i kväll faktiskt (vilket jag ofta gör iofs...) Ska fylla i min självvärdering på VFUn i kväll, för i morgon ska jag och min handledare ha ett bedömningssamtal... Jag är inte ett dugg orolig eller nervös. Hon har redan sagt att hon ser mig som en kollega, och det är ett toppbetyg kan jag lova! Men det är ju endå ganska bra att få lite feedback på det man gjort och då vad man ska tänka på inför framtiden. Ingen har markerat att dom varit missnöjd med mitt arbete och barnen har jag fått en bra kontakt med och många är redan bekymrade för att jag ska sluta på fredag... =) Underbara barn!

Nä, duschen och sen soffan var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0