Är det ens lagligt!?

Igår blev det en lååång dag... Kom till jobbet ca 7:40 och åkte inte därifrån förrän 20:40, jobbade dock effektivt 8:00-17.00, med 20 minuters rast och sedan 18:00-20:15... Känns sådär faktiskt när man egentligen skulle göra praktik... Men men, jag lyckades överleva, men var väldigt osocial i går kväll när jag kom hem...

Ska snart iväg på jobbet igen, men idag ska jag INTE under några som helst omständigheter göra en repris av gårdagen... Tror att Johan kommer att hjälpa mig att minnas det ;)

Tillfixning, frukost och ut till skjutsen... Hörs o syns

Kommentarer
Postat av: nathalie

tro inte att jag inte tänkt som du skrev. jag tror bara inte jag skulle kunna ta ett uppehåll i plugget för att sedan komma tillbaka och ha samma "glöd". plus att jag, än så länge, inte direkt har det tufft i skolan heller, så jag trro jag skulle klara mig :P men luuuugn, jag har inte ens börjat kolla å se om jag hittar nått som passar mina krav :P

2007-09-12 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0