Verkar vara en god investering

Idag var jag ner på stan en sväng - som omväxling! =P Införskaffade mig ett fotledsskydd, ett sånt som ger stöd och värme. Tänkte att det eventuellt kunde hjälpa mig lite med min onda fotled... Och helt ärligt kändes det riktigt bra nu i kväll när jag var ute och gick. Gjorde inte alls ont att gå! Det som däremot fortfarande gör ont är att vinkla foten inåt... Men det får läkaren titta på i morgon! Hade iaf tänkt nu att jag skulle använda det här på dagarna nu, det står att man inte bör använda det på natten... Men det verkar vara en god investering hittills!

Förövrigt idag har jag inte gjort så mycket... Blir väl mest sittandes i soffan i kväll... Men det blir inte sent! Ska jobba i morgon och har dessutom öppning - så jag ska se till att sova ganska tidigt! Måste komma ihåg att packa också, har personalgympa i morgon! =) *hoppas tennis...*

Kommentarer
Postat av: Morsan

Är tennis favoritsporten, isåfall för att man är "bara två" när man spelar ? Ta det lungt så du orkar med lördan....

2007-10-09 @ 19:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0