Ser fram emot lördag =)

Jenny har tillbrngat eftermiddagen hos mig, vi har planerat musiken inför lördag! Jag ska ju stå för musiken på hennes födelsedagsfest! Det kommer att bli så skoj! Vi försökte planera min akläder också, men vi kom bara fram till att vi hade ett bra koncept, får se om det blir det vi mest var inne på =) Frisyr pratade vi om också... Blir mest troligt lockigt!

Har kommit fram till en plan nu också... Jag ska börja promenera två dagar i veckan igen... Tisdagar ska bli min fasta dag och sen ska det bli en dag till i veckan, men den får vara lite flexibel utifrån vad som är planerat! Men nu har jag bestämt mig, det ska bli lika säkert som ridningen på torsdagar och personalgympan på onsdagar och söndagar!

Det var iaf itne många som uppskattade idén om mig som kalenderflicka... Det skulle annars vara fräckt... Det var för American Streetcars... Hihi sånna bilar som jag gillar så mycket! Men det var bara Johan och John som inte ställde sig helt mot det...

Kommentarer
Postat av: zandra

gillar du bilar? det har jag aldrig vetat iaf.. vad är det för skum fest på gång egentligen?

2007-10-24 @ 07:47:50
Postat av: nathalie

zandra, hon har fått nya intressen tror jag :P hon är inte den systern vi kände henne som ;P

2007-10-24 @ 08:20:57
Postat av: Nadja

Jag vill ju också följa med på prommenader!!!!!!!!!

2007-10-24 @ 15:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0