Less på uppdateringar

Nu börjar nästan bloggen på att vara ett ont måste... Tror att jag tar en liten paus - iaf tills det känns skoj att skriva igen...

Hur som helst så den här "sista" uppdateringen kan jag ju bara nämna att jag inte längre är singel... Har en jättemysig pojkvän nu! :) Känns toppen och lite spännande... Alla på skolan tycker i princip; "Äntligen!" Dom har väl gått o väntat på det antar jag ;) I tisdags kväll var jag o hälsade på hos honom igen, låg bara o myste hela kvällen!På lördag ska vi iväg o bowla och sedan ska vi nog upp till några han känner... Ska bli skoj! :)

Sen kan jag ju nämna att jag just satt o kollade på bilddagboken på bilder på Ronaldo... Givetvis brjade tårarna rinna lite... När jag såg de nyaste bilderna på honom sjönk hjärtat lite, han är ju inte lik sig! Han ser inte alls ut som min lilla prins! Hade det inte stått att det var han hade jag inte sett det! Det gjorde mg lite ont, fan vad jag saknar det lilla odjuret....

Nu ska jag iaf ta tag i dagens planering... Frukost, tentaplugg/städning/diskning, stallet och sedan sova!
Får se när nästa uppdatering kommer, troligen inte i morgon iaf....

Kommentarer
Postat av: morsan

Vadårå ?? Ska du inte sova hemma ?? Hihihihi

2007-10-18 @ 14:20:04
Postat av: Magda

GRATTIS till Pojkvän och Anställning!
Du är en lyckad flicka!

*kramar*

2007-10-22 @ 11:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0