Har ingen käck rubrik idag...

Idag känner jag mig inte alls i form... Kan det vara så att jag plötsligt har blivit ikappsprungen av det förflutna eller är det tentan som satt sina spår!? Hur som helst känner jag mig matt och vissen/hängig... Ska satsa på att städa lite, kanske orkar dammsuga hallen o vardagsrummet iaf, motionera diskmaskinen och sedan se till att släpa ut ett täcke till soffan och gosa ner mig o kika på film... Bara sällskap för kvällen som saknas då... =)

Sofie H har avskedsfest i kväll, känner mig inte i form för det, så i stället för att gå dit och vara tråkig så stannar jag hemma och vilar lite... Kanske ska försöka dricka vatten också, vilket det inte skulle bli om jag skulle på fest... =P

Nä, nu ska jag fortsätta städa lite... 

Kommentarer
Postat av: Morsan

Du som saknar sällskap, du hade kunnat bjuda hem "han" ikväll. Bra sätt att se om "han" passar dig. Ställer "han" upp för dig när du är ensam, tycker "han" att dom filmer du vill se är bra ? Eller tittar "han" snällt fast det inte är intressant? Kli på ryggen, hämta mer vatten, kanske till och med "puffa upp" kudden vid sovdags.. Nej, du måste satsa lite du med. Det är inte alltid det kommer karlar och ringer på dörren...
Och glöm inte att berätta för mamsen sen !! ;=)

2007-10-06 @ 21:58:25
Postat av: sandra

Du ser Cathrin, din morsa är rätt klipsk. Tror helt klart att du ska lyssna på råden som kommer från det hållet ;) Glöm ej heller att berätta för Sandra sen!

2007-10-08 @ 15:58:00
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0