Förbud

Fick påbackning om att jag uppdaterar för sällan... Jag tycker att jag uppdaterar i pricip varje dag... Men just nu händer det så lite, vet inte vad jag ska skriva om! Nämnde för Nadja att jag funderar på att sluta blogga, innan alla blir galen på att jag låter bitter o gnällig... Men förbjöds! Så jag försöker väl lite då...

Har åter igen tagit upp kontakten lite med Johan Hansson! Det var inte igår! Har inte pratat med honom sedan jag slutade åka Åsbussen! Han är fortfarande lika snygg ;)

Äh, det var mest för Nadjas skull som jag uppdaterade idag... Har liksom inget vettigt att skriva! Kanske kommer på något till i morgon....

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jaha, och ?? Hur mår han då ? Vill vi veta mer ??

2007-10-09 @ 05:39:09
Postat av: zandra

är det han den långa? han är ju / var ju tillsammans med en tjej från primrose, typ nyss? alltså som gick när jag gick......

2007-10-09 @ 07:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0