Tentaresultat

HAHA! Jag fick ett tentaresultat med posten idag. Det var från omtentan jag skrev för någon vecka sedan... För att få godkänt behövdes hälten av poängen godkänd, maxpoängen var 23... Förra gången trodde jag att jag skulle få typ max 7 poäng, jag fick 10!!! Jag fick 1,5 poäng från godkänt utan att ha läst på alls =P

Den gången jag skrev tentan hade jag faktiskt läst på, men när jag satte mig och tittade på tentan så vlle jag abra skratta högt! Jag fattade typ ingenting!!! Jag försökte iaf skriva så gott jag kunde, och kände att det blev ett rejält misslyckande! Började ladda inför nytt försök 1 december... Kriterierna var desamma, hälften av 23 för godkänt...

När jag gick från tentan pratade jag med en klasskompis som läst på bättre än mig, och jag konstateade då att jag var helt fel ute på ena frågan som var i 3 delar... Japp, där försvann 6 poäng... Jag visste då att jag hade en lördag till framför mig!

Hur som helst så kom då resultatet med posten idag... Jag har lyckats skriva ihop 14 poäng!!! =O Hur gick det till!? Dom MÅSTE ha skrivit fel!!! Fick dock inte tentan medskickad, utan den finns i Härnösand... Måste försöka få den hemsickad också, för det kan bli intressant att se vad dom bedömt!

I kväll ska jag följa med Jenny ut på 100% Östersunds 2årsfest!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis än en gång till att du klarade tentan! Är fortfarande lite besviken på att festen inte blev roligare än vad den var, men som sagt, det tar vi igen en annan gång;-)

2007-11-03 @ 16:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0