På resande fot

Idag har jag bokat in två resor! Så nu ska jag röra på mig lite, men ingen av resorna är ensamma... Eller, jo... Första resan gör jag själv, men jag åker till mitt sällskap, så det är bara en nattågsresa på egen hand...

Mina två inbokade resor är;
26 december - 2 januari Göteborg
19 januari - 20 januari Trondheim

Sällskapet? Gissa! Johan så klart!

Göteborgsresan har vi pratat om för ett tag sedan, så det var bara att boka... Men Trondheim kom på tal i helgen och idag blev det klart...
"Älskling.... Du ska nog sitta en minut när jag säger det här..." En aning oroligt sätter jag mig på en köksstol, han sog ju glad ut så det kan ju knappast vara tråkiga nyheter, men om jag måste sitta... "Nu är Trondheimsresan bokad och klar. Vi åker med två bilar och ser på 4 matcher och kvällen blir fri. Det är bokat ett dubbelrum på Best Western Hotel till oss." Hihi, det kommer att bli toppen!

Aja, plugg, disk och tvätt tills Johan kommer hem igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo visst hade väl ni kunnat va med... men nu blev ni inte med..
vad ska ni göra i trondheim? 4 matcher, vadå?

visst kan jag väl dela med mig av kakorna, men jag åker knappast till dig för att bjuda, ni får väl komma hit?

2007-11-19 @ 21:05:12
Postat av: Morsan

"Söstra hennes", du har så rätt. Vill hon smaka får dom väl ta sig tid att komma. Det gäller alla som vill smaka... Nathalie....

Tur att du skrev om matcherna, annars hade man nog "dött" av nyfikenhet. "Du ska nog sätta dig "

Det är sååå roligt att retas med er nu, men har du hört nåt ;=)

Man blir glad av att se hur bra du mår nu för tiden !!

2007-11-20 @ 06:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0