Klubbmästerskap i dressyr

Idag gjorde jag min första tävling på riktigt länge! Var galet nervös, det var uppriktigt jättejobbigt innan... Mådde jätteilla och kände mig inte alls pepp... Men jag startade endå! Jag skulle rida Charlie, en häst jag satt på en liten stund igår och dessför innan är det minst 1-2 år sedan jag satt på honom! Igår gick det allt annat än bra (anser jag själv) och det kändes inte så bra inför idag.

Vi gick in i ridhuset och han blev stark och lite spänd, men jag gjorde mitt bästa och det blev inga stora missöden... Jag var inte jättenöjd med ritten, men jag ska nog vara tyst tills jag sett pappas filmning och jag har en möjlighet att subjektivt se på det hela!

Hur som helst var tydligen inte jag och domaren helt överens om hur det ska se ut... Hon bedömde mig till KLUBBMÄSTARE! =D Så nu får jag ha titeln KLUBBMÄSTARE 2007 på lektionshäst! Kändes superskoj att få gå in på prisutdelningen och få den blå-gula rosetten och ett fin liten glaspris.


     
KLUBBMÄSTARE 2007, lektionshäst
Cathrin & Charlie

Kommentarer
Postat av: Morsan

Grattis !!!

2007-11-25 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0