Framtiden är framför oss

Fortfarande går jag och är lyckligast i världen. Johan är nog det bästa som hänt mig! =) Jag är fortfarande kass på uppdateringar, men samtidigt finns det alltid lite nytt att skvallra om... För min del vankas det förändringar, kanske inte just nu, men i en överskådande framtid. Den framtid som ligger framför mig... =) Idag togs det första steget mot dessa planer och bredvid mig fanns den underbaraste mannen i mitt liv! =) Detaljerna kommer framöver, dom är ännu inte helt officiella ;)

I dag firar jag och Johan 1 månad. Det låter inte så mycket, men det känns längre... Ingen av oss tycker att det känns som att det bara gått 1 månad, men vem bryr sig om dagar?? Vi har varandra och det känns så himla rätt!

Kommentarer
Postat av: nathalie

men!:P nu blev man ju nyfiken :D nu får vi pressa dig på lite detaljer igen. :P kom hit så vi kan göra de!;) men jag har mina aningar:P

tiden går fort när man har det bra, men och andra sidan har ni ju tydligen stått varandra nära längre än så!:P
jag och klas har varit tillsammans i 8½ månad typ, det är crazy. tiden går så fort. men samtidigt känns det som om det har varit vi längre, för det känns så rätt. men dagar är som sagt inte det viktiga, huvudsaken man har varandra.

2007-11-14 @ 19:06:49
Postat av: zandra

ja men trots att man är lycklig och svävar på moln skulle man kunna uppdatera sin blogg. nåt lär väl ha hänt som du kan skriva om?????????????? du måste ge din syster nåt att läsa när hon ligger hemma sjuk och tycker synd om sig själv...................

2007-11-19 @ 10:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0