Dåligt med uppdateringar

Jag är dålig på att uppdatera just nu... Jag är hemma så pass lite att jag inte hinner sitta lugnt vid datorn... Just nu sitter jag för att jag fick tid över när Johan är hos Janne och planerar morgondagen... Hoppas att dom hittar en lokal nu! =S

Jag kan iallafall bara meddela att i princip allt är jättebra, jag är jättelycklig med Johan och allt känns hur bra som helst med honom! Vi har nästan redan flyttat ihop! =P Vi trivs så galet bra tillsammans och det finns hittills inget vi stött på som gjort att vi inte haft nära till skratt, bus och trams. VI har så himla kul hela tiden och överallt. Våra kollegor på jobbet verkar tycka att det är jättekul med oss två. Mia strök både mig och Johan på armen idag och sa "ni är så gulliga!" Dom verkar uppskatta att vi går och sprider lite kärlek omkring oss! =) Min arbetsgivare kom idag när jag och Johan stod och pratade och pussades lite; "Pussa inte på mina anställda" sa han (fast med glimten i ögat)

Jag är jättelycklig och allt är toppen!
Så till nästa gång jag uppdaterar får ni väl hålla tillgodo med detta!

(Mamma; Nä, jag harinte varit hemma så jag kunnat lägga mer på pusslet... Det kommer väl kanske en liten bilduppdatering i helgen...)

Kommentarer
Postat av: Magda

Ahaaa, det är därför man aldrig får tag i dig längre. *haha*

2007-11-09 @ 11:39:41
Postat av: nathalie

blanda bara inte in allt för mycket kärlek på jobbet, från början kan det ju vara gulligt, men tillslut kan ens medmänniskor lednsa på det.
lagom är bäst :)

2007-11-09 @ 16:02:18
Postat av: Jenny

Hej vännen, hörs inte så mycket från dig nuförtiden;-) Men det är kul att höra att allt är bra iaf! Jag har det toppen här nere med vännerna iaf. Längtar verkligen efter att flytta ner hit på riktigt! Vi får höras nåt när jag kommer hem igen=) Massor av kramar så länge!

2007-11-09 @ 19:35:35
URL: http://miainreder.blogg.se
Postat av: sandra

hallå, jag kommer hem imorn. men du tycks ju vara okontaktbar nu när du gått och blivit med karl :) hör av dig! imorn sitter jag på bussen 8-14.. blä! kram

2007-11-13 @ 23:37:09
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0