You can't hide from life, eventually you got to live it

Hittade en musiklek hos min vän Madde... Hon hade lagt ut den som en utmaning, så jag gör väl det också :)

Regler
1. Sätt din musikspelare på shuffle
2. Tryck nästa för varje fråga
3. Använd titeln på sången som svar även om de är helt konstigt. INGET FUSK!
4. Utmana dina vänner.

Resultatet för min omgång...

1. Hur mår du idag? Can't say I'm sorry
2. Kommer du att komma långt i livet? Every you Every me
3. Hur ser dina vänner på dig? The whistle song
4. Kommer du att gifta dig? Wind of change
5. Vilken är ditt livs temasång? Älskling
6. Vilken är din livs historia? Jag gör min grej
7. Hur var gymnasiet? Scars
8. Hur kan du fortsätta i livet? Kommer ifrån
9. Hur kommer morgondagen se ut? Never gonna give it up
10 Vad är det bästa med dina vänner? All rise
11. vad komemr att hända nästa vecka? Heartbeats
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Legalisera
13. Hur går ditt liv? Faint
14. Vilken sång kommer att spelas på din begravning? Pappa betalar
15. Hur ser världen på dig? Heaven 911
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Basket case
17. Vad tänker dina vänner om dig egentligen? Love walked in
18. Vilken sång beskriver den personen du är attraherad av? I like the way
19. Vad skulle du vilja säga till den nästa generationen? Nobody understands me
20. Har du en mörk hemlighet? Lay back in the arms of someone
21. Trånar människor efter dig i hemlighet? Nöjd
22. Hur kan du göra dig själv glad? Karmakontot
23. Kommer du att få barn? My last breath
24. Vad är goda råd för dig? U & Ur hand
25. Hur kommer du bli ihågkommen? Groovejet (if this ain't love)
26. Vilken är din dags sång? Skilda vägar

Nu vill jag ju att du också gör en sån här lek, det är min utmaning till alla er andra!
Vem vet vad ni kan få reda på genom den! Jag har fått både bra och dåliga svar! :P

Nu ska jag spana in Top model, sen blir det nog Fråga Olle och Girls of the Playboy mansion innan det blir sängen!

Puss på alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: nadja

haha roligast var ju att på din begravning kommer "pappa betalar" spelas :P HAHAH

2007-05-02 @ 22:12:18
Postat av: Aids-sjuke-John

Men söta rara, vilken lååååång lek :P

2007-05-03 @ 20:01:23
Postat av: C

Men John! Bara för att den är lång behöver det inte ta lång tid! Du bangar väl inte för utmaningen!? ;)

2007-05-03 @ 20:29:34
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se
Postat av: paaala

24. Vad är goda råd för dig? U & Ur hand
haha ja det var rooooligt!

2007-05-04 @ 16:46:02
URL: http://alaup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0