Mentalsjukhuset nästa!

Så, då var man redo för att besöka långtidsboendet för galna människor... Har suttit med tenta sedan i måndags, har gått fruktansvärt urkasst! Ett tappert försök som resulterat i att jag första natten satt uppe till halv 1 och i natt blev klockan 2 innan jag gick och la mig... Har nu iallafall lämnat in skiten och planerat in omtenta v.35....

Ska nu satsa på att sova lite... Är helt borta i huvudet! Se om jag kanske kan förvandla den här dagen till något bättre senare... Typ vakna, äta frukost och göra något roligt!

Nä, orkar inte fokusera blicken på skärmen nu... Då är det dax att sluta de blå en stund....

 *Kan man sakna något man aldrig haft??*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0