"Hur gammal är du?" "Gissa!"

I fredags fick jag frågan flera gånger "hur gammal är du?" Fast på olika sätt.... Två av killarna som frågade svarade jag med "Gissa"... Den ena svarade 20 och den andra svarade 19.... Hahahaha, ja det borde väl endå vara en komplimang ;) Alldeles nyss gjorde jag ett roligt test... Ett test som skulle säga hur gammal jag egentligen är... Jag var enormt nervös över att jag skulle få resultatet att jag var äldre än jag är på körkortet.... Här är resultatet...


Din vuxenpoäng är: 10


Din ålder borde vara 19 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
Hörru! det är dags att växa upp någon gång. Kanske dags att flytta ihop med pojkvännen eller skaffa bil? försök iallafall att ge ett litet vuxnare intryck.
 
Tips på saker att göra för att få mer poäng
  • Köpa bil.
  • Köpa hus.
  • Åka till Kina
  • Anordna vinprovning för dina vänner.
  • Börja dricka Gourmetkaffe.
  • Skaffa barn
  • Fixa dig ett riktigt jobb.
  • Gift dig
  • Fixa ett ICA-kort, det är smidigt och du spar pengar.



Ska snart upp till stallet... Ska rida Whisper och Ronaldo och sen i kväll ska jag även jobba på lektionerna... Ska bli skoj att rida två bussponnies idag!
Höres igen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jag antar att det är vuxenpoang.com du varit inne på? hur lyckas du bli så ung? jag blir 30 och uppmanas dricka öl (vilket jag för övrigt gör) och sluta vattna mina blommor (som ändå redan dött!):P

2007-05-21 @ 08:20:08
Postat av: C

Jadu... Jag är bara mig själv ;) Det lustigaste är att 19-20 är den ålder de flesta gissar att jag är... :P

2007-05-21 @ 10:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0